Partizanska cesta 4
6210 Sežana
Občina Sežana je v letu 2024 začela s postopno digitalizacijo svojih procesov, ki vključuje prenovo sistema za javne razpise. Projekt cilja na izboljšanje učinkovitosti, preglednosti in uporabniške izkušnje. V letu 2025 se bodo javni razpisi izvedli v hibridni obliki, kar pomeni, da bo omogočena oddaja razpisne dokumentacije tako preko spleta kot tudi osebno in preko klasične pošte.
Ena glavnih prednosti uvedbe elektronskih prijav na razpise je zmanjšanje števila napak in zahtevkov za dopolnitve prijav. Elektronski obrazci bodo oblikovani tako, da bodo zahtevali izpolnitev vseh obveznih polj, kar bo prijaviteljem pomagalo, da oddajo popolne vloge. Posledično se bo zmanjšala potreba po kasnejših popravkih in dopolnitvah, kar bo prihranilo čas tako prijaviteljem kot zaposlenim, pristojnim za izvedbo razpisa.
Poleg tega elektronska oddaja vlog prinaša prijaviteljem znatne prednosti. Prijave bodo lahko oddali kadar koli in kjer koli v času odprtega razpisa, kar zagotavlja fleksibilnost in dostopnost.
Občina Sežana bo za tiste, ki potrebujejo pomoč pri izpolnjevanju elektronskih obrazcev, ponujala možnost, da to storijo na sedežu občine, kjer jim bosta na voljo ustrezna informacijska in vsebinska podpora. S tem želi občina zagotoviti, da digitalizacija ne bo ovira, ampak priložnost za vse prijavitelje.
Občina Sežana z uvedbo elektronske prijave na razpise sledi trendom digitalne transformacije javne uprave, ki se v sodobnem svetu uveljavlja kot standard. Digitalizacija prinaša večjo učinkovitost, zmanjšanje stroškov in omogoča boljšo storitev uporabnikom. Z uspešno implementacijo se postavljajo novi standardi pri kakovosti in dostopnosti javnih storitev, hkrati pa Občina Sežana želi krepiti zaupanje svojih občanov v moderno in prilagodljivo javno upravo.